Celonožky. Čože?

Nápadité, originálne a kvalitné, farebné aj telové, elegantné aj uletené. Pančuchy POKO LOKO sú určené pre všetky slečny, dámy a iné nohaté stvorenia, ktoré sa neboja vyniknúť a vystúpiť z davu. Pančuchy POKO LOKO       sú vyrábané s radosťou, nadšením a len z kvalitných materiálov – Vaše nohy budú absolútne nadšené!*

*výrobca nenesie zodpovednosť za prehnané nadšenie Vašich nôh, mimovoľné tancovanie a poskakovanie preto nemôže byť predmetom reklamácie.

portret-poko

Prof. Poko

Poko je hlavný výskumník, dizajnér, génius, Nikola Tesla módneho priemyslu, voľnomyšlienkár a perfekcionista. Mnohí odborníci ho považujú za neuveriteľný zjav. Ťažko povedať či kvôli jeho práci alebo jeho vzhľadu.

portret-loko

Doc. Loko

Loko je jeho verný spolupracovník, totálny kreatívec, trochu šialenec, nepostrádateľný nápadonosič. Je praktik a obľubuje spisovateľa M.D. Cervantesa a jeho nemej známe dielo, ktovie prečo.

Etymológia slova „celonožka”

Málokto vie, že za zrodom pančuchového priemyslu stojí nonšalantný elegán a módny novátor Alfonz Čucha. Pán Čucha ako prvý pochopil nízku estetickú úroveň mužských obnažených lýtok a v skromných pomeroch naštartoval výrobu tzv. „celonožky”. Reakcie trhu boli spočiatku značne rozpačité, najmä preto, že cieľová skupina mužov nevedela dostatočne oceniť stiesnenosť celonožky. Zlom nastal v jedno nedeľné ráno, kedy pán Čucha nachytal dcéry v jeho dielni počas obliekania celonožky – ukázalo sa, že dievčatá si chodia celonožky potajomky obliekať každý víkend. Pán Čucha okamžite vedel, čo robiť. V pondelok šli všetky jeho dcéry v celonožkách do školy a v utorok už nestačil vybavovať objednávky. Celonožky sa stali celosvetovým hitom a pán Čucha uznávaným návrhárom. Po jeho smrti prevzala výrobu jedna z jeho dcér a na počesť otca premenovala produkt na „pančuchy”.

POKO LOKO sa vydalo v stopách pána Čuchu a je pripravené hájiť jeho dobré meno. Preto sme sa rozhodli vrátiť k pôvodnému názvu „celonožka”.